بازی‌آنه‌های وبلاگی تک مُدی

با اینا تابستونُ سَر می‌کنم!

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

کارایی که انجام دادنشون خوشحالم میکنه:


رنگ‌ها همیشه حال منو خوب کردن، حتی توی دپرس المواقع ترین!!...این استیکرای رنگی بانمک و فوق‌العاده حال

خوب کن(برای من) کیبرد هم جز همین دسته ان، که میتونین از اینجا بصورت آنلاین و یا اگر نمایندگیش توی شهرتون هست،

خریداری کنین، که کلی چیزهای رنگی پنگی مهیج العقول(!) تر هم داره!



پختن چیزایی که دوستشون دارم، به دست خودم!! مهم نیست چقدر تهش خرابکاری بشه، مهم

اینه توی روال انجام دادن کاری‌ام که بهش علاقه دارم!

دستور این کیک شکلاتی بسیار خوشگل و خوشمزه‌م بسیار آسونه که ادامه مطلب برای اونایی که

دوست دارن درستش کنن، میذارم...خیلی‌ام راحت طور



بودن کنار آدمایی که باهاشون حالم خوبه! اینو حتما هرکس حداقل یک نفر مواد اولیه‌ی لازمُ توی

اطرافیانش داره.


اوه، و یه نوع خاص از میزبانی کردن هم هست که من خیلی دوستش دارم، و اون میزبان دوستان

غیرایرانیِ که البته اونم تصویر داشت اما متاسفانه یا خوشبختانه معذوریت هم توی گذاشتنش داشت.

میزبان بودن و بعد دیدن حس رضایت اینجور مهمونایی، به شدت حال خوب کنه.




موسیقی‌هایی که شنیدنشون حالمو خوب میکنه:


1. Gustavo Santaolalla

2.Implora از Nicolas de Angelis

3. Richard Clayderman

4. Conquest of paradise از Vangelis

5.Famous Blue Raincoat از Leonard Cohen

6.glommy sunday piano

7. Chariots of fire از vangelis

8.Fur Elise از سمفونی‌های بتهوون

9. Fi-eih از Ramy Sabry

10. Nour El Ain از Amr Diab

11. Standing in motion از Yanni

12.Truth of Touch از Yanni

13. گلدون شمعدونی از سینا حجازی

14. سیاه چشم از علی رستمیان

15. "به جان تو" از عصار

16. به رقص آ از محسن چاوشی

17. باران تویی از چارتار

18. آشوبم از چارتار

19. دوستت دارم خب از احسان پایه (:دی)

20. من که باهاتم از میلاد باران

21. رفتی از علی زندوکیلی



کتابایی که خوندنشون حالمو خوب کرد:



1. نیمه یک خورشید طلایی/ نویسنده: Chimamanda Ngozi Adichi /نشر چشمه

2. در کنار شیرها / نویسنده: کن فالت ، ترجمه کاوه رحیمیان /انتشارات درسا

3. جنوب دریاچه سوپریور/ نویسنده: الن ایرگود ، ترجمه آرتمیس مسعودی / نشر آموت

4. عشق سال‌های وبا / نویسنده: گابریل کارسیا مارکز ، ترجمه کیومرث پارسای / انتشارات آریابان


و متاسفانه چون من بعد از نزدیک به 15 سال خوندن کتابای غیر درسیُ چند ماهیه شروع کردم،

پیشنهاد بیشتری نمیتونم بدم!



سعی کردن برای خوندن روزانه چند صفحه قرآن


انجام دادن یه کارِ علمی مرتبط با تخصصم


 سریال‌هایی که دیدنشون برام دوست‌داشتنیه:


1.Pretty little Liars

2. 12 Monkeys

3. Quantico

4. Containment

5. Greys Anatomy

6. Limitless


______________________________________________________________________________________________________


ممنونم از آووکادو عزیز برای دعوتم به این بازی

منم دعوت میکنم از :

میم

لافکادیو

خانوم یلدا

و نگین

برای شرکت تو این مسابقه

و هرکس دیگه از دوستان، که تمایل داره :)


و یک تشکر هم از پیشنهاد دهنده اصلی بازی




دستور کیک هم ادامه مطلب (آقایونم میتونن درست کنن انقد که راحته:دی )



آرد ۴ قاشق غذاخوری
شکر ۴ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو ۲ قاشق غذاخوری
تخم مرغ یک عدد
شیر ۵ قاشق غذاخوری
روغن مایع ۳ قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
طرز تهیه:
۱٫ آرد،شکر، بیکینگ پودر و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید.
۲٫ تخم مرغ را به مواد اضافه کرده با چنگال هم بزنید.
۳٫ شیر و روغن را به مواد اضافه کرده هم بزنید تا زمانیکه مواد خوx هم مخلوط شود.
۴٫ فنجان ها را درون یک قابلمه بچینید و در داخل قابلمه آب بریزید تا حدی که ارتفاع آب تا نصف بلندی فنجانها باشد.
۴-
قابلمه را روی شعله اجاق گاز با حرارت ملایم قرار دهید تا آب داخل قابلمه
به نقطه جوش برسد( بدون در ) . بعد از اینکه به جوش آمد ، دور در قابلمه
را با یک دستمال ( دمکنی ) بپوشانید. شعله اجاق را کم کنید و ۱۵ دقیقه
زمان برای پخت زمان دهید.
و سپس از روی حرارت بردارید ، بدون اینکه در قابلمه را بلند کنید، ۱۰ دقیقه به همین حالت کیکها را استراحت دهید.
بعد از ۱۰ دقیقه استراحت میتوانید در قابلمه را برداشته ، و کیکها را از داخل فنجانها در آورید و یا همانطور با فنجان سرو کنید.



فقط من توی فر پختم، چون بهتر میپزه و پف میکنه، و چون قالب کاپ کیک نداشتم هم توی یه ظرف پیرکس معمولی ریختم

مواد رو

فر هم من از دمای 170 درجه، به مدت نیم ساعت استفاده کردم، اما خودتون چکش کنین دیگه :)

۹۵/۰۵/۱۳
آلفا

نظرات  (۵)

سعی کردن برای خوندن روزانه چند صفحه قرآن...


این پیشنهادتون منحصربه فرد بود...

پاسخ:
:)
به شدت آرامش بخشه
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
مرسی از دعوتت ولی وبلگاگ من با ترافیک کاری مواجهه:))
و تا پایام بازی خودم نمیتونم مطلبی بذارم
کلی قلب بابت مهرت:))
پاسخ:
آره خب، تو الان خودت یه پا وزارت کشور شدی میم:دی
راحت باش عزیزم:)
هرجور حس خوب‌تری بهت میده، همون مهمه:)
متشکرم از شما :-)

+وای کیک شکلاتی!!!
من عاشق کاکائو ام! ;-))
پاسخ:
و مرسی از شما:)

آخاخ کاش میشد اینجور چیزارم اینترنتی برای کسی فرستاد
جاتون پس بسیاااار خالی بود آووکادو جان
خیلی هم خوب فقط مگه Limitless فیلم سینمایی نبود؟
پاسخ:
فیلمشو یادم نیست دیدم یانه اما فکر کنم اینم بر اساس یه فیلم ساختن اگه اشتباه نکنم
اما سریاله
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۸ هولدن کالفیلد
پستت رو بذار توی صفحه اصلی وبلاگت، الان قایمش کردی باعث شده دیده نشه، کلی گشتم پیداش کردم که بتونم لینکش کنم!!!
پاسخ:
سلام جناب ایده پرداز اصلی
قایمش نکردم که!! اینم یه وبلاگه مثلا
شما ببخشیددیگه تو در تو شد رسیدنتون به اینجا
بقیه راحت میرسن در عوض:پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">